Isgata

Go'dag på er, läsare! Förlåt för dålig uppdatering, har egentligen ingen direkt anledning varför jag inte har uppdaterat. Men så har de blivit iallafall!
 
Igår så gick jag upp tidigt, eftersom de är isgata och glashalt på vägarna bestämde jag mig för att åka via Göteborg idag för att inte riskera att missa bussen till Strömma som bara går en gång i timmen. De var tur att jag åkte den långa vägen via Göteborg, för de var riktiga köer utanför korsvägen och vetetusan om jag hade hunnit med bussen om jag tagit den korta vägen. Så de var ett bra val! Var på skolan vid 09:17 som vanligt och hade min första lektion, religion, 10:20. Sen hela eftermiddagen hade stallet, red ett 20 min pass på Bohun men de var så mycket folk och man var tvungen att tvärbromsa varje gång för vissa ser sig inte för utan bara tror att alla ska flytta sig för att hen rider i full galopp där.. blir lite irriterad! Så istället för att bli irriterad på hästen så la jag av och skrittade av honom länge. Men de stunderna de inte var massa folk ivägen kändes de helt okey. Inte bra, men helt okey! Sen fick han en lån avborstning, fick gå in o äta sitt eftermiddags ensilage och jag gick in för att äta lite innan min mattelektion började 16-17. På kvällen så gjorde jag inte heller mycket. Skulle egentligen pluggat, men de blev inte riktigt av. Så får plugga djävel ikväll istället! Annars tränade jag ett magpass + knäövningar. Ville egentligen träna kondition oxå, men de var isgata så att springa var inte på tala om. Men kan säga att jag har träningsvärk i magen.. så de passet gjorde någon nytta iallafall! La mig relativt tidigt och somnade till tonerna av Håkan Hellström, som lugnade min oroliga själ 
 
Idag är de tisdag och jag har redan slutat för dagen. Eller nja, de har jag inte egentligen men har körlektion vid 14:50 så ja kommer inte hinna tillbaka till idrotten eller specialidrotten. Men bättre att ha körlektion och få körkortet kirrat, känner jag! Har ändå bra betyg i båda så att missa någon lektion gör inte så mycket! Så ja, nu ska jag göra mig iordning så jag ser lite mänsklig ut och senare ta bussen till Skene. Ha en fortsatt bra dag, puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback