Jul på Strömma

Go'kväll på er! Hoppas er torsdag har varit till behag, de har min varit iallafall.
 
Imorse vaknade jag upp, hur seg som helst i både huvud & kropp. Menmen, de var bara att kliva upp och göra sig iordning för första lektionen, som var prov i företagsekonomi. Jag hade inte pluggat riktigt mycket på provet men kunde iallafall en del och de jag inte kunde gissade jag på. Så vi får väl se hur de går, men tror jag går godkänt iallafall! Efter de hade jag hål i två timmar, då de tog fort att göra klart provet. Under den tiden så pluggade körkort och fick lite annat plugg undan röjt. De kändes skönt att få de ur vägen nu! 
Så efter lunch var de ridning, men istället för att vara med i kaoset uppe i ridhuset o där jag ändå bara får rida max 30 min så skippade jag de för jag känner att jag får ändå inte ut något från de ändå, förutom att jag blir irriterad och arg, haha! Så istället fick jag foderstatspapper, och satt mig i stugan och pluggade i 3 timmar. Så fixade de jag missade förra torsdagen. Dock gick de inte så bra att få till några foderstater, men får mer hjälp imån! Sista timmen hade jag en timme religion.
 
Nu ikväll har jag hunnit gå ner till lammen en sväng, varit med i julgrantpyntet i grannstugan, druckit glögg och ätit skumtomtar - massa gott! Så de har verken blivit träning eller plugg idag, skönt att komma ur rutinerna ibland! Imorgon så har jag skola 07:50-17, heldag.. blir riktigt segt men aja, bara att bita ihop. Sen efter sista lektionen så ska jag ta bussen mot Göteborg och gå på Jul på Liseberg med mina fina barndomsvänner Lisa & Maria, ska bli supermysigt! Skönt att de snart är helg oxå, behöver verkligen ledigt från skola nu! 

Nä nu ska ja se julkalendern, pussokram! 
 
'
Granen står så grön och grann i stugan..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback