Julhoppning på schemat

 Go'kväll på er! Min uppdatering har verkligen varit skit dålig, men gör en snabb update nu när jag är inne i några minuter. 
 
I tisdagskväll blev de inte mycket TK plugg som jag hade tänkt. Först pluggade jag i någon timme, sen gick jag till kuratorn och pratade ut, grät floder och sa sanningen. Jag vill inte gå in mer på de nu, och hålla mitt privatliv utanför bloggen när de gäller sånna saker. Efteråt vid 20-tiden så kom de några vänner till bönnerna från svenjunga som var här några timmar, riktigt trevligt att träffa lite nya ansikten oxå! Jag la mig vid 12-tiden. 
 
Gick upp extra tidigt igår då jag hade körlektin 08:10 och bussen gick 07:16, men de var värt de! Körningen gick nämligen sjukt bra och jag höll koll på allting, och bara ½ kärringstopp om man ens kan kalla de för kärringstopp.. haha! Sen missade jag dock bussen med 2 minuter, så fick sitta i Skene o vänta i en timme, KUL. När jag väl kom till skolan upptäckte jag att jag hade hål, så hela förmiddagen hade jag inga lektioner, woho! Hade endast en lektion och de var ridning, som jag bestämt skulle vara med på. Kanske inte berättade detta men drog upp skadan i knät igen på tisdagens specialidrotts-lektion och sen var jag dum och ville vara med på tabatan på den vanliga idrotten oxå, och där sprack hela knät så de fick sluta med att jag, i smärta, fick göra mina knäövningar. De knäppte o knakade i knät och de är så sjukt obehagligt. Så jag hoppade upp på hästryggen, de gick bra och gymkhanan som vi hade gick bra, både uppvärmningen (då red jag utan stigbyglar för att inte överbetalasta knäna) och var med på tre gymkhana-grenar, sen kände jag att de är inte bra att betala knät mer så hoppade av. Riktigt surt men jag försökte iallafall och är envis så ger mig fan inte tills jag inser att de gör för ont för att fortsätta. Kan berätta att Boko var helt galen, galopperade på sidan och taggade jävel, fick nästan inte stopp på honom, haha! Gick ner med två av hästarna vid 15-tiden, klädde av dom allt o haltade in till stugan för att hinna duscha innan vi skulle ta bussen mot Liseberg vid 16:40-bussen. Så jag och några till tjejer gick runt där, hade mysigt och såntdär, supermysigt! Kom hem vid halv 10 på kvällen, helt slut i knät.
 
Imorse gick jag motvilligt upp, klockan fick ringa läänge innan jag gick upp. Men lyckades iallafall pallra mig iväg till frukosten, ta mig igenom de tre förmiddagslektionerna och sen på eftermiddagen avr de hästkunskap, och jag kan knappt gå så jag fick mestadels sitta i mulen och åka runt o hämta grejer till vår julhoppning, soft dag! Hade en ½ mattelektion oxå så de var inte så märkvärdigt, jobbade ändå inte ;)
Kom in nu vid 19:30-tiden till stugan efter att ha suttit uppe o ätit kaka hela kvällen o sålt fika o suttit i sekretariatet o tagit emot pengar. Ja, nu är iallafall de avklarat! Så nu ska jag halta in till dom andra i nästa stuga o ha en riktig mysig sista kväll med mina fina, pussokram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback