Nyår

Go'morgon på er! Gud vilken dålig uppdatering de varit.. men jag tycker att livet utanför datorn är lite viktigare, och så har jag fixat med årsresumén, för de vill ni väl läsa?!

Julafton firade jag hos pappa, först var vi hos kusinerna och släkten i Floda, sen åkte vi hem och öppnade julklappar & åt julmat, mums! På juldagen tog jag bussen hem till mor, åt ännu mer julmat och öppnade julkappar. Fick bla pengar, en väska & tekanna med tillhörande koppar.

Annandag-jul tog jag & bästis en sväng till Göteborg för mellandags-shopping. Ni fick ju se bild på vad jag fick hem, är så glad över väskan. Vi hann även ta en fika oxå innan hon åkte iväg till träningen och jag åkte hem. Sen fre-sön har jag haft en slapphelg, en såndär helg när man går runt i pyjamas och filtar hela dagen, för de förtjänar jag efter mycket slit och hårt arbete med både skola och jobb. Så jag har gått runt, i pyjamas med filtar, sett massvis med filmer och ätit gott. Ångestkänslor nu är bara förnamnet.. haha!
 
Men igår var jag faktist först o hjälpte mamma att handla mat, hann oxå in på systemet och var hemma vid 14-tiden. Då gick jag ut för att intervallträna, och fyfan va jobbigt de va.. haha de var nog de jobbigaste träningspasset på länge.. men va gött de kändes efteråt! På kvällen tog jag & bästis en sväng i Göteborg, tog en middag/fika på Condeco och efteråt gick vi runt i Haga och pratade, supermys! 

Idag är de då 31 December, vilket betyder att de är Nyår. Hoppas ni får en trevlig nyår, vi får se vad jag hittar på! Pussokram, vi hörs nästa år! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback