1/2

Go'kväll på er! För idag är de friday friday friday, i'm in love! haha ah ungifär så är de nu, Har tillbringat min kväll sovandes som en kubbad säl i soffan.. haha. Skulle egentligen med till PRK ikväll o hälsa på min finaste Wässla som jag inte sett sen.. november 2012? Men jag tar de nästa vecka. Då ska bästis & hennes grupp hoppa oxå så då kan jag fota. 
Annars gick eftermiddagslektionerna ovanligt fort och vips så var de hejdå och HELG, FRIDAY. Tog den tidiga bussen hem idag, orkade inte vänta 1,5 timme på nästa. Ville komma hem så fort som möjligt! Så landade här hemma 16:30 och åt en god middag med familjen. Nu funderar jag på om jag ska se film eller sova, är fortfarande lika trött.. haha! Imån väntar ett allum besök och sen är de ju Melodifestivalen på kvällen, som man följt sen man var liten så de måste man se ;) 

Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback