23/2

Godag på er! Min dag har gått smidigt och bra, med bortsätt från att foderhacken hos fårisarna var lite knas och de kom knappt något ensilage från silon hos kossorna. Annars har dagen flytit på så himla bra och snabbt! Var klar med förmiddagspasset redan vid 11, då kom Annie ner och vi körde bort till ridhuset där de var hundutställningar hela dagen idag. Mycket hundar och mycket folk säger jag bara! De var lite trångt att hitta ett ställe att parkera vår mule, men vi hittade en plats tillslut och kände oss inte alls utstirrade när vi kom in, hehe ;) 
Efter de så körde vi ner och åt lunch, supergott var de efter en dag ute i minus grader. De var -12 grader när jag kom ner till fårhuset imorse. Hade knappt någon känsel i fingrarna.. haha! Flasklammen var svinigt hungriga när jag kom och attackerade mig halvt när jag gav dom deras flaskor, haha! Små-svin är dom allt ;) 
När jag kom in tog jag en dusch för att få bort all ensilage som sitter som klister i håret på dom.. haha! Och nu sitter vi här och väntar tills Eric ska komma över. Efter middagen ska jag med Annie ut, hon ska rida och jag tänkte fota henne om jag inte blir allt för trött. 

Blir kanske mer uppdatering sen, puss 
 
Eftermiddagsnappning av galna lambisar 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback