25/2

Go'kväll på er! Har haft en sjukt rolig och lärorik helg med mycket skratt åt små saker. Inget tecken på svaghet eller ångest så långt ögat kan nå! Igår började jag dagen som vanligt, i fårguset kl 7 och fixade mat till de gaaalna tackorna, Jonna satt in en ny bal i foderhacken och jag soppade allt som blev över och gick med de till stacken. Sen kossorna, en kviga blev inseminerad, så fick se hur de går till och de var lärorikt! Fortsatte sedan bort mot Baggarna och kvigorna på lösdriften. Riktigt halt ute nu, så de blev inget plattan i mattan igår ;) 
Eftermiddagspasset gick också bra, dock försökte en av baggarna stånga mig, men han fick dig en uppläxning och vågade inte göra något sen, haha! Vid 18-tiden åkte jag, Annie & Eric till Kinna för att handla middag. För mig blev de plättar (haha!) och sen köpte vi hem chokladpudding och godis, dock orkade vi inte äta så mycket av de, haha! Så nu har vi godis så vi klarar oss till Skåneland på onsdag ;) 

Idag gick vi upp vid 07:15-tiden, åt frukost och städade sen hela lägenheten innan vi gick upp med grejerna till rummet och för att släppa ut hästarna. Började dagen med mentorstid 10:20, lunch och ridning 3 timmar. Berättar mer sen hur de gick i ett annat inlägg! Slutade vid 15:50, åt middag och tränade för någon timme sedan. Gjorde några magövningar och sen plankan några gånger. Nu har ja ont i båda armarna och lite i magen - haha! 

Ikväll ska de levas djävel, känner mig så jäkla glad och lycklig nu! Men först ska jag sova lite.. hihi! Puss 
 
Baggarna myste i vårsolen! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback