5 skoldagar, sen lov!

Go'kväll! Körde, som planerat, min mysiga spakväll där jag bara låg i badet med massa hallondoft i form av den nya duschgelen.. I'm in heaven ♥ och som en bonus så smörjde jag in kroppen med Body Butter Hallon, så nu luktar jag hallon! :D Till detta drack jag cider och åt en bit choklad. 
 
 
Efter min spastund så ringde jag Annie, Sindarve hade ringt henne och vi fick reda på hur vi tar oss dit på bästa sätt, vad de kostar (kan säga att skolan betalar R U B B E T!), hur vi bor osv. Och vi kommer ha tre riktigt lärorika veckor och de kommer bli så sjukt kul! Sitter nästintill och hoppar upp och ner av längtan.. haha! 
 
Annars har jag packat, sett TV med familjen och nu ska jag strax se film.
Och nu är helgen över, 5 dagar till, på lördag åker jag ev till Sala och då är de LOOV!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback