Avskrivning.

Go'kväll på er! Sitter här i min säng och har många blandade känslor som snurrar runt i skallen. Känner mycket ångest för allting som jag har framför mig, skola, prov, redovisningar, psykologbesök osv. Det känns hemskt och jobbigt att genomföra dessa saker, och jag hela tiden har en oro som inte vill ge sig. Visst, lovet har varit toppen till och från men ska jag vara ärlig så har jag känt av mycket ångest eller oro inprincip varje dag, och jag blir så spänd och orolig då att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har ingen återvändo, känns det som. Haft ångest sen torsdagen v. 6 och nu har de börjat blomma upp igen, ordentligt. Jag hoppas verkligen det släpper imån då jag får träffa mina fina vänner igen, som ger mig så mycket styrka, trygghet och kärlek. 
 
Annars så har min dag gått bra, men för fort. Vid 11 tiden gick jag ner till allum för att handla lite mat inför kommande veckan då jag har helgen hos fårisarna, som jag sa förut. Passade också på att handla lite frukt som jag kan äta på kvällarna. Nu är de slut med onyttigheter på vardagarna och kör enast på frukt, då fruktsäsongerna har sina bästa tider nu! Sen har jag ätit vegetariskt inprincip varje dag hela lovet, och funderar om jag ska fortsätta med de nu.. Blir mycket piggare när jag äter mer grönsaker och skippar köttet till viss del. Bästis var iallafall här en stund förut på fika och hon fick sina presenter (som ni läste i förra inlägget). Hon gick vid 15 tiden och sen dess har jag packat i mängder, spelat Sims, kollat TV och sett två avsnitt av The Tribe säsong 4. Sista avsnittet väntar jag med att se tills jag har säsong 5, som jag beställde igår ;) 
 
Nu tänkte jag avsluta min kväll med novellskrivning innan jag måste krypa till kojs. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback