Djävelkväll med bästa!

Gomorgon på er! Förlåt att de inte blev mer uppdatering igår, som jag egentligen lovade att de skulle bli.. men hade en sån sjukt härlig dag igår, utan ångest eller påbörjan till ångest. Började mina lektioner 10:20 och slutade sent, med engelska som sista lektionen. En av de tråkigaste på hela veckan, tycker de är svårt, jobbigt och vi gör så tråkiga grejer.. så den lektionen skippar jag helst faktist! Annars gick dagen bra och på kvällen red jag RosaKosa, eller red och red, jag skrittade runt på henne och tränade sitsen, och några längder trav ;) 
På kvällen levde jag djävel med ettorna och var inte i sängen förän vid.. 00:45? Så de var riktigt segt att gå upp imorse. Men hade en rolig kväll igår, så ska inte klaga ;D 

Idag har jag tre lektioner, Historian är avklarad som jag hade som första lektion imorse och nu har jag hål till 12:20. Så har faktist hunnit göra några träningsövningar, duschat och fixat iordning mig. Så nu blev jag en helt ny människa! Ska faktist vara lite duktig och plugga till entreprenörskapsprovet nu på måndag och se på andra avsnittet av Girls. Ska fixa ett "rensa-tankarna-inlägg" oxå, då de behöv nu! 

Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback