Eget rum

Hey! Hade en jätte mysig kväll igår med Annie & hennes Eric i finaste Göteborg. Först blev de en snabb fika, sen lite shopping och vi avslutade kvällen på en Italiensk resturang vid domkyrkan. God mat och gott sällskap ♥ 
Vi kom hem vid 08:17 bussen och la oss sedan för att se på film, Blood diamond. Dock såg vi bara halva, Annie var trött och ville sova och jag gick ut och socialade mig med lite folk innan jag somnade i sängen vid 23 tiden. 
 
Har nu på morgonen haft en lektion där vi endast sett på film, vilket var skönt! Skulle haft två timmar "Häst vid hand" nu oxå, men den blev inställd så har endast svenska och engelska efter lunch. Sen åker jag hem och tillbringar min kväll i armarna på min mest saknade Wässla 
 
Annars kan jag berätta att jag ÄNTLIGEN fått eget rum på Strömma och jag hämtar nyckel och flyttar in på måndag! Känns så sjukt skönt att flytta därifrån nu när de inte fungerar mellan oss längre och jag får ha mitt egna place
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback