en dag hos släkten

Go'kväll! Helg och lördag, fast för mig har de känts som helg hela veckan.. haha! Denna dag spenderades med släkten i Floda, fika och bus i snön. Har oxå pussat små fårnäsor oxå, inte helt fel! ;) 
Och nu ikväll har jag redigerat bilderna från idag, kollat på Merlin och haft myspys med de nya doftljusen jag köpte på IKEA häromdan och festat några bitar på en efterlängtad marabou (black). 

Imån så har jag en fullspäckad dag, från början till slut. Måste ner till Allum sen och handla mat inför veckorna som kommer. Jobbar nämligen nästa helg, så kommer inte hem på två veckor. Vilket kommer bli kämpigt då jag vet hur jobbigt jag tycker de är att vara i skolan efter jag jobbat en helg.. Men jag får kämpa på och se frammåt. Vecka 9 åker vi i hästklassen (+ hästeleverna i ettan) till Flyinge för att gå på Bruksvisningen för hingstar! Vi är borta två dagar (ons-tors) så får se till att ha hur skoj som helst dom två skolfria dagarna! Måste också försöka hitta någon bra praktikplats till sommaren också, har nämligen 4 veckors sommarpraktik som jag helst vill ha på ett tävlingsstall. Så ska se till att hitta något bra nu de kommande veckorna! 
Annars så ska bästis komma över en stund imån. Vi har inte haft tid att träffas alls denna veckan, då vi båda har gjort andra saker men imån har vi bokat in en dejt! Hon ska oxå få sina presenter, då hon fyller år nästa helg men jag är inte hemma då så vi firar de lite tidigare :) 
Pappi ska eventuellt också hämta mig och alla mina miljoner prylar och köra mig till skolan på måndagmorgon. Men de vet man inte hur de blir med den saken. En sak är klar och jag ska iallafall hinna packa allting så de är klart ifall han nu kan tänka sig dyka upp. 
 
Nu ska jag avsluta denna lördagskväll med novellskrivning och några avsnitt av The Tribe season 4. Ska också klicka hem mina favoserier som är på REA nu och man får ju passa på då ;) 
Puss 
 
sommarbild-12
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback