en helg på skolan

Go'kväll på er, fina läsare! Hoppas er dag och vecka har varit bra. Kan säga att det är 5 veckor kvar till påsklov och 6 veckor till jag och Annie sitter på ett tåg/plan till vår drömpraktik på Gotland. åh vad jag läängtar! 
 
Gårdagskvällen var mys, djävulsk och K U L med stora bokstäver! Bella kom upp igår efter kvällsfikan, och vi hade vårt serious talk, så nu har jag fått ur de värsta tankarna i huvudet och få släppa på allting som tyngde mig. Sen hade böndern en allsång kväll och jag avslutade kvällen med att vara lite badass, älskart! Ramlade väl halvt i sängen vid 00-tiden och vaknade upp mer eller mindre död idag.. men var ändå gladare än vanligt! För idag är de ju friday, friday, friday! Fredagar är veckans bästa, helt klart! De betyder att man får åka hem.. fast inte för min del denna helg då, men att få lite extra cash är aldrig fel! 
Har haft heldag idag med lektioner från 07:50-14:30. Efter skolan stack jag ner till fårhuset och fick lite info om helgen. De verkar inte bli några större problem då alla får har lammat och nu är de runt 75 st lamm. Så djävulskap är vad dom är ;) Tur att dom är söta iallafall!
 
Nu ikväll ska jag och Annie ha myskväll med god mat, cider och jordnötsringar. Så de ska bli mys! Hoppas er dag oxå blir mys. Pusspuss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback