En natt hemma

Go'morgon på er! Hoppas natten har varit god, de har den för mig iallafall. Var hemma och hämtade hem kläder igår  som jag inte fick med mig i måndags. Så jag sov hemma oxå då jag inte orkade åka tillbaka till skolan. Var skönt med en natt hemma oxå, nu ska jag vara här i två veckor.. kul.. haha! Men nä, när jag väl kommer igång o jobba så tycker jag om det! 
Gick upp vid 7 imorse, käkade lite frukost och kollade på Tribeavsnittet jag inte hann se klart igår. JAG VILL SE MER MER MER!! Men har ingen dvd så får vänta i två veckor nu.. får se till att överleva ;) 
Har idag tre lektioner och börjar nu 10:20 med Sex & Samlevnad, Lunch, Longering och sist Engelska. Ikväll ska jag även rida Josse's häst Rosa, som jag inte ridit sen.. December? Men hon är mysig så de blir bra! Kanske blir några bilder, systemisen fick följa med till strömma idag! Aja, vi får se. 
 
Ha en mysig dag och vi hör senare, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback