Ett hopp växte

Godag på er! Tror att jag börjar se ett hopp i Sverige igen.. SOL I GÖTEBORG?! De var inte igår, så att säga.. Hoppas de är lika soligt och vårfint hos er, som de är här! Jag har iallafall kommit hem till Göteborg nu efter nästan 4 timmars tågåkande från 08:20 imorse och vi var inte i Göteborg förän 12:15 efter mycket förseningar överallt... Men har haft två mysiga dagar hos Fanny & Tobias(inneboende) i Sala. Så min dag har för de mesta spenderats på en plats i ett tåg genom halva Sverige. De gör inget, då de satt en supersnygg kille bredvid mig som jag halvt inte kunde sluta kolla på. Försökte göra annat, som plugga körkortteori-appen och käka vindruvor. Ögongodis är aldrig fel, eller vad säger ni tjejer? ;) 
Kom hem vid 13:30 tiden och gjorde en god vegetarisk lunch, bestående av morot, avokado, röd paprika, bönor, ärtor, krossade tomater och massa goa kryddor som fick koka ihop som blev som en slags "gryta". Till detta åt jag Matvete och de var riktigt gott! Nyttigt, gott och enkelt! :) 

Och nu ska jag se klart på en serieavsnitt jag glömde göra igår..
Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback