Förlåt..

Godag på er! Förlåt för att de inte blev något inlägg igår, de 24 timmarna som ett dygn har räckte inte riktigt till igår. Dagen började 7:50 och slutade 15:50, så de blev en heldag igår som gick förvånandsvärt fort! Inte så jätte roliga lektioner, men jag genomled alla med nöd och näppe. Efter skolan gjorde jag & Emma klar vår stencil i naturkunskap och firade sen när vi var klara genom att kolla på Familjen Annorlunda, älskart! Hände inte så mycket förän efter kvällsfikan, då de var lite djävulskap pågång och hamnade tillslut i Emma & Linn's säng för prat i någon timme. Blev utdragen för ett "tjejsnack", sen kom "kakan" (en o jouren) och vi hade ett serious talk om väldigt intressanta grejer och lite skitsnack ;) Sen fylldes de bara på med mer och mer människor, innan vi alla halvt dog i soffan i pentryt vid 00-tiden. Fick lite sesådär "ettan-feeling" där vi alla satt ute och pratade om allt mellan himmel och helvete.. 
 
De var iallafall riktigt segt att stiga upp imorse. De var inte speciellt kul att kolla ut genom fönstret och se FLERA DECIMETER nysnö som kommit under kvällen/natten. När den ena snön försvinner, så kommer självklart nästa.. man vill nästan börja gråta haha! Har genomlidit två lektioner nu och skulle egentligen ha entreprnörskap, men eftersom läraren är i Norge med några i skolan, så fick vi ledigt för att plugga på provet vi har v. 9. Dock så "glömde" jag mina grejer hos mamma så jag skippar de hehe ;) 
 
I eftermiddag ska jag vara i stallet två timmar, rida/longera och sista lektionen blir Engelska. Kommer nog överleva detta, trotts detta väder ;)
Sen får vi se om jag orkar uppdatera er under dagen, eller om jag ens har tid ;)
 
Puss och ha en fortsatt bra dag 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback