helg shopping - love it!

Godag på er! Hoppas er söndag har varit lugn och skön, precis som en söndag ska vara! Jag har hunnit med rätt mycket, en shoppingsväng i stan, är inne på mitt 3e Borgia-avsnitt och håller nu på att sy in mina höga jeans som jag köpte förra veckan. Dom är lite stora i midjan och benen ska tajtas till, så blir dom så snygga såå sen! :D 
 
Var ju somsagt i stan med bästavän förut, skulle egentligen köpa ett par Dr Martenz(stavning?) kängor, men de var klumpiga att gå i och passar inte mig, så istället köpte jag hem ett par riktigt snygga kängor från DinSko med nitar på. Älskar dom!! + var oxå att dom var runt 500 kr billigare, bra för plånboken! ;) 
Vi gick oxå in på den franska skönhetsbutiken Yves Rocher där jag fick med mig hem lite nödvändiga saker till förådet, Duschgel med lukt av Hallon och några billiga badbomber. Sen var de slut på de roliga, nu får shoppandet lugna ner sig lite, shoppar mycket onödigt justnu, iof var skorna nödvändiga då jag har inprincip.. 2 par skor? haha! Så nödvändiga saker får jag shoppa ;) 
 
Nu ikväll ska jag bara ha de mys. Ska packa grejer som ska med till de nya rummet på Strömma, köpte oxå en lampa då jag inte hittade någon hemma. Så de blev en billig där för 60 kr! Hittade oxå några fina gardiner i kläkammaren och lite krimskrams, så de ska packas med! Sen oxå allt annat så man klarar sig denna veckan.. Annars så ska jag oxå ta mig en spakväll, med lugn musik, cider och tända ljus. Sånt kan man behöva ibland känner jag! 

Hoppas er kväll blir fin, så uppdaterar jag mera sen. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback