Inga tecken på svaghet..

Godag! Hoppas er dag blev bra igår. Jag hade sjukligt mycket ångest hela dagen och smärta som bara pumpade mig med ord, oro och hemska tankar. Så jag gick till kuratorn, grät o grät o grät, vi bestämde att jag skulle skippa lektionen och ta en promenard istället. Så blev de! Fast promenarden gjorde jag dock inte.. hann typ 1 meter ut innan jag kom på att de var kallt, blött och äckligt ute.. Gick in och sov bort min ångest istället i ca 2 timmar. Såg också på film men hade lika mycket ångest och tankar för de. För att bli på bättre humör, åkte jag och Annie till Göteborg (alltid lika skönt att komma bort från alla måsten på skolan..) och träffade hennes pojk, som fick oss på bättre humör! Kom hem vid 21:30 tiden igen. 
Annars så var jag med några ettor igår och hade lite prat med dom, kände ångest men struntade totalt i de och bara fanns. Visade ingen svaghet utan försökte bara tänka bort all smärta. Hamnade i sängen vid 23:30 tiden. 
 
Vaknade upp med ångest imorse, dock hanterling ångest men ska ta tablett så jag blir lite borta och mer "avslappnad" innan jag sticker bort till Svenskan. Har sedan Hästhållning 2 timmar så jag slutar sent idag. Dock ska vi löshoppa skolhästarna så de är lite roligare iallafall. 

Ni får ha en fortsatt bra dag, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback