Resan till Västerås - Sala

Gokväll på er! Sitter nu i Fanny's soffa hemma i Sala med fina Evita i knät som bara vill ha mysmysmys! La ju upp en bild på henne förut när hon däckat totalt.. hihi! Vägen hit gick iallafall hyffsat bra. Bussen till Göteborg till tydligen bara en gång i timmen, jag fick smått panik då jag skulle missat tåget om jag tog 07:36 bussen. Så fick ringa efter en taxi istället. Men de gick bra de oxå, kom iallafall till centralen i tid. Hann tillomed in och köpa en tidning och en Loka. Tåget gick 08:00 och jag var inte framme förän vid 11:40. Fanny mötte mig på Västerås central och vi handlade lite mat innan vi tog tåget till Sala. Träffade hennes "inneboende" oxå och bara myst med hennes lilla Chihuahua Evita. 
 
Får se vad resten av kvällen innebär! Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback