senaste dygnet..

Go'kväll på er! Hoppas ni haft de bra de senaste dygnet när vi inte hörts av. Igårkväll spenderade jag hela min kväll hos grannen Lisa med snacks och barnfilmer. Sen pratade vi en hel del och kom väl inte hem förän vid 00 tiden. Och idag har jag spenderat några timmar på IKEA och köpt grejer till rummet. Sen har jag inte gjort så mycket mer de senaste dygnet. Så finns inte så mycket mer att säga.
 
Imån ska jag försöka ta mig in till Göteborg på förmiddagen och handla present till bästavän och mami som fyller år nästa helg. Dock jobbar jag då, så dom får sina presenter då isåfall! Så får se vad jag kan hitta för roligt där. Så ja, tycker de är rätt tråkigt att uppdatera "vardagliga" saker då de inte händer så mycket, därför blir de lite sämre uppdatering på loven då jag helt enkelt inte har så mycket att berätta. Tänkte skriva ett längre inlägg angående ångest och sömnproblemen som verkar vara påväg tillbaka igen. Så tänkte skriva av mig lite! Så får se när de inlägget kommer upp. 

Ha en fortsatt bra Alla hjärtans dag, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback