stress, glädje och sorg.

Go'dag på er, fina läsare! Denna dag har varit upp och ner, stress har blandats med glädje och sorg. Började iallafall dagen med en timmes försovning.. jättebra början! Fick stressa upp och slänga på mig kläder osv, men bestämde mig sedan för att ta nästa buss en timme senare. Inte så konstigt att de blev en timmes försovning, då jag inte kom till ro med mig själv och var mycket orolig och hade alldeles för mycket tankar om allting jag egentligen borde strunta i. Därav blev nattens sömn väldigt dålig och somnade nog inte förän vid 2. 
Landade iallafall på skolan 10:20, lämnade grjerna och sen sprang jag halvt upp till ridhuset för första lektionen, mentorstid. Dock så missade jag inget direkt intressant så de var ju bra de iallafall. Hade lunch sen och första riktiga lektionen, Entreprenörskap. Pratade dock bara och sen fick vi gå. Hade ridning sen sist, eller de var lättare sagt sitsträning och de gick grymt bra! Skriver mer om de i ett annat inlägg. 
 
Nu har jag hunnit vara i bamba x 2, gjort ett tidsinlägg om bilder på mitt rum som kommer upp imorgon och om ca 1 timme ska jag och Emma ner till gymmet och träna. Sen blir de väl lite plöj och stoj med bästa strömmisarna. Så ser iallafall min kväll ut. Funderar också på att göra ett inlägg om mig själv, vem jag är osv, då de kommit så många nya besökare. Vad tycker ni om de? :) 
 
Nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback