Tanke släpp..

Godag på er, nu i lunchtider! Har rast nu till 12:20 innan mina eftermiddagslektioner börjar. Imorse kände jag mig bara seg, livet var jobbigt och ångesten var nära. Men jag kopplade bort allting och bara fanns, de jag brukar göra när alla tankar och smärta kommer. Dock så kommer det ikapp mig förr eller senare, och de har de gjort nu. Känner mig vädelös, tjock och allmänt äcklig. Speciellt nu efter lunchen och det är svårt att koppla bort sånna tankar, som alltid finns i bakhuvudet på mig. Får helt enkelt se om jag lyckas ta mig igenom denna dag utan att tappa förståndet fullständigt. 
 
Har iallafall haft tre lektioner nu, Entreprenörskap, Sex & samlevnad och prov i Djuren's biologi. Provet kändes skitans bra och kommer iallafall få godkänt. Nu i eftermiddag ska jag ha tre lektioner till, Svenska x 2 och sist Matte B. Måste också åka hem idag och hämta mina jobbkläder som jag inte fick med mig i måndags. Eftersom vi har sovmorgon till 10:20 imorgon så sover jag hemma också och åker hemifrån vid 8. Lite sovmorgon iallafall, och få vara hemma nu när tankarna sätter in är skönt! 
 
Hoppas er dag blir bra. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback