Trygghet, styrka och kärlek.

Godag på er! Sitter nu på min svenska lektion och blev precis klar med en uppgift, för en gång skull i tid, haha! Detta får jag fortsätta med, lämnar alltid in typ 1 månad försent ;) 
Min dag har varit riktigt slapp. Började med ett prov som gick skit verkligen, men tydligen blev jag iallafall godkänd. Förhoppningsvis högre, och då högre än C, så jag får C i slutbetyg! :D 
Har haft minst D-C på alla andra uppgifter vi lämnat in och de skulle vara skönt att få ett C på detta prov, så är jag ett steg närmare målet! Efter provet så var de dax att besöka de som skrämmer mig mest.. psykologen. Dock hade jag kuratorn med mig idag som väntade på mig i väntrummet. Så kändes tryggare att gå dit när jag vet att hon är där. Men var fortfarande lika rädd, skärrad och ville bara ut därifrån. Men jag var där i ca 30 min och bestämde att vi tar en vecka i taget. Ska inte behöva känna stress och press över att gå dit och känna att jag mår sämre av att gå dit. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken! De kändes iallafall bra efteråt. Vi tog en snabb glassfika i glasscafèt bredvid och där satt ju helt klart Sveriges, kanske Världens snyggaste polis med skäggstubb och allt.. tror ni inte jag mer eller mindre dog? De var dagens ögongodis kan jag luugnt säga! DILF kanske tillomed? ;) 
Kom tillbaka till skolan vid 11:30 och började min första lektion nu 12:20. I eftermiddag har jag Engelska och Matte. 
 
Ikväll ska jag till Sätila och köpa lite mat som vi kan ha i bilen imån när vi är påväg till flyinge. Sen ska jag också träna med Emma. Kanske Hanna oxå. Och packa allt som ska med. Sen umgås med dom bästa så jag finner ännu mera styrka och kärlek. Puss på er och ta hand om varandra! 
 
Saknar myshunden 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback