Två fantastiska dagar på Flyinge

Go'dag på er! Dessa två dagar har varit så sjukt jäkla roliga så ni anar då inte! Snygga hingstar, myycket skratt, härliga människor och rallykörning med minibussarna för att sammanfatta allting. Har tagit runt 750 bilder och nu ska jag bara gå igenom dom.. hehe. Har iallafall haft två awesome dagar på Flyinge och i Malmö. De var dock ganska drygt att sitta i bilen runt 4 timmar igår och idag. Men vi hade roligt påvägen dit och vägen hem iallafall! Kom hem nu runt 16:30 efter att kört liite fel, men de behöver inget veta ;) 

Nu ikväll ska jag upp och fota Annie, Jossan & Emma när dom hoppar sina pållusar. Dock måste jag ner och ladda  kamerabatteriet först! Kan oxå tala om att NU är de offeciellt, jag och Annie åker till Sindarve, Gotland på praktik 8 april - 26 april och skolan betalar! Min skola är helt särklass bäst i världen. ♥ 
 
ett smakprov från bildbomben som kommer när ALLA bilder är redigerade & klara i helgen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback