Lovets sista dag

Dagen har flytit på. Inga ångestattacker men har känt mig lite väl tom och olustig. Sov dåligt inatt så de är väl de som ligger bakom. Har ändå haft en oerhört bra dag där jag gjorde två saker som skrämmer mig mest - sprutor och provtagning och gick helt ensam till psykologen. Känner att jag är lugnare när jag går dit nu, i början var jag helt livrädd och var nära att springa där ifrån. Ville absolut inte, men nu känns de lite tryggare och lite bättre. Känner mig stolt när jag går ut därifrån. Som "Nu har jag klarat yttligare en dag!", så efter de mötte jag upp Hejo i allum och vi gick för en liten mini shoppingrunda, 3 pack boxers, ett nagellack och frukt till skolan. 
 
Bästis var här en stund förut och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Hon behövde prata av sig, och likadant jag. Så vi målade varandras naglar och satte igång satsen med Chai-sirap, som nu står och kokar. 

Hoppas ert lov har varit bra, puss och kram! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback