Målning av naglar

åh va mycket saker man ska ha med sin när man är borta två veckor.. haha! All mat som man kan ha på rummet och som är torkat och inte behöver kyl ska med (för dyrt i sätila.. haha!), nytvättade arbetskläder, varma strumpor, handskar, underkläder för två veckor, frukt för veckan osv. Sen har jag oxå fixat en god vitaminboost gjord på mango, passionsfrukt, saft från blodapelsiner och några hallon, en supergod exotisk c-vitaminboost som gör att jag inte kommer bli sjuk, förhoppningsvis ;) 
Kan kanske sätta ut receptet sen imån om ni vill testa, för de var lätt en av de goaste jag gjort! :D 
 
Nu ska jag avsluta min kväll med en film och målning av mina naglar!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback