Skit väder, rent ut sagt!

Hey! Åh va de är kallt överallt i denna skola.. halt, kallt och bara allmänt äckligt. Blir så trött att detta äckliga väder aldrig tar slut, nu vill nog alla ha VÅR, och SOMMAR. Så vår, du får gärna komma nu inann vi avlider i detta äckel! Hoppas er dag har varit bättre än min. Jag vaknade upp tjurig imorse, hade sovit till o från sen 12 och kunde inte riktigt komma till ro, och när jag väl kom till ro så vaknade jag efter någon timme igen. Så nej, ingen godnatts sömn här inte! Har iallafall tagit mig igenom Entrepernörskap x 2, Djurens biologi och Svenska x 2 innan jag fick sluta. Skönt är bara förnamnet! Har dock sett på Familjen annorlunda och pluggat ½ sida Matte B, så lite duktigt har jag allt varit!

Nu ikväll är tanken att jag och Annie skippar maten, drar in till Göteborg och käkar middag med hennes pojkvän Eric på en mysig resturang. Världens mysigaste Göteborg 

 
Hoppas er dag blir mysig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback