Ailien, Kåsjön och Lotta på Liseberg

Go'morgon på er. Hoppas allt är bra med er, det är de med mig iallafall! 

De senaste dagarna när vi inte hörts av har jag varit och hälsat på finaste ailien-hästen med bästis, jag & bästis besökte Kåsjön för första gången i år i söndags när de var runt 24 grader. Dock var vattnet sjukt kallt så jag vägrade gå i vattnet.. haha! Och igår, måndag, så var de den traditionella Lotta på Liseberg. De var inga roliga artister, men bra allsånger, bra stämning och myyycket folk! 

Och idag har jag inget direkt planerat. Bästis kanske kommer över en stund ikväll, annars ska jag nog ligga i solen och bli bruuun! 
 
Bjuder på lite bilder från veckan som gått!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback