Att hantera livet

Go'dag på er! Hoppas er dag har varit fin än så länge. 
 
Igår hade jag en jobbig dag, en dag när jag tänkte alldeles för mycket, gjorde alldeles för lite och åt aldeles för lite, vilket resulterade i världens ångest. Har haft en dipp nu de senaste dygnen och endast velat gå och sova och aldrig mera vakna upp. Men de är av sånahär dippar man lär sig hantera livet! 

Imorse gick jag upp vid 8, tog bussen 08:50 till Liseberg och hämtade ut Lotta-biljetter. Så ikväll blir de lotta! På hemvägen mötte jag upp pappa för att hämta kamera laddaren till hans kamera (som ja för tillfället lånar). Handlade oxå med mig lite smått o gått oxå, bla jordgubbar - mums! Min lilla bror fyller ju 4 år imorgon, och köpte oxå med mig en present till honom - ett griaffdjur som man kan ha i vattnet. De blir han nog glad av! 

Nu har ja inte tid att skriva mera, ska fixa iordning mig och dra till bussen, hoppas på mycket högt tryck och härlig stämning! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback