En dag ute på Styrsö

Go'kväll på er, finingar! Vilket åskoväder vi fick in över oss imorse, höll på att åka ur sängen när de dundrade på mellan bergen.. haha!
 
Dagen började dåligt, Lisa var inte alls taggad på att åka iväg till skärgården. Men de sprack upp på eftermiddagen och vid 13:30 kom vi faktist iväg och styrde mot vårt mål - Styrsö. Vi kom dit vid 15-tiden och åkte hem vid 18-tiden. Under tiden så hann vi äta, plocka snäckor, kolla runt, lyssna på dålig live-musik och gå en okänd promenard.. haha! Vi hade en trevlig dag på den lilla ön iallafall, men nästa gång väljer vi nog hellre Marstrand - mer cilivisation! Så någondag innan jag åker till Gotland, så tänkte vi åkte ut dit och ta ett glas, någon bit mat och ha de trevligt! :) 

Imorgon hade jag en träff med bästis, men de kom lite saker i vägen så vi skippar de och träffas någondag nästa vecka istället. Så imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, så de blir kanske yttligare en lugn dag för min del. Men de kan ja behöva, för på Gotland lär de väl inte bli mycket sömn på nätterna ;) 
 
Nu ska ja skriva lite novell och se på en mysig film i mitt rum med massa tända ljus. Puss 
 
Bjuder på en bild från dagen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback