Hur skönt?!

Go'kväll på er. Denna dag har väl varit hur varm och skön som helst?!

Vaknade upp av att magen var sådär extremt jättehungrig kl 9 och kunde därför inte somna om. Så gick upp och tog något att äta, för att sedan bänka mig framför en film och inte komma upp därifrån förän vid 13 då jag helt plötsligt kände mig såå hurtig och gick ut en tur i skog och mark, över bäckar, stockar, stenar och backar i massvis. Var lagom trött i kroppen efter att ja kom hem ca 1 timme senare. Jag passade även på att ringa den tjejen som jag ska åka med till Gotland med, hon verkar super trevlig och vi har mycket gemensamt och inte bara genom medeltiden. Hon har gått på Strömma och gick ut 2006, så vi kan nog få timmarna i bilen till Oskarshamn att gå väldigt fort ;) 
När jag kom hem så la jag mig i solen några timmar, bra musik i högtalarna och massa varmt, älskart! Dock blev de lite för varmt vissa stunder.. haha! Annars så har min dag varit, precis som jag skrev att den skulle vara igår, slapp och vääldigt skönt! Att inte ha något att göra är min grej, helt klart! ;) 
 
Imorgon så ska jag iväg med mor och mormor, dom har beställt biljetter till en kryssning till Marstrand (inte så värst kul..) men där så ska vi äta middag och sen åka hem igen. Blir en dagsutflykt helt enkelt. Och på Marstrand är de så himla fint och mysigt, kan inte bli bättre!

Kanske inte hör av mig imorgon, annars så hörs vi på torsdag! Puss 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback