Husbils-semester

Go'dag på er! Hoppas allt är bra med er, med mig är de skit. 
 
I helgen var jag med pappa, låtsassmamma och lillebror på husbils-semester på västkusten. Och ja, min far har en 50-års kris och köpt en husbil.. hemskt jag vet haha! Han fick den i Tisdags och vi tänkte oxå en runda till Dalsland för att testa den. Men dock hann vi inte så långt utan blev fast vid båten i Oxevik (Lysekil) i två dagar innan låtsassmamma blev sjuk och vi fick åka hem på söndagskvällen igen. Men förutom alla klagande från hennes och bror's sida så hade jag en mysig helg! Kul att få se lite annat och tom bli bjuden på middag hos dom som äger hamnen pappa har båten hos. Dom är så trevliga och snälla! Förutom de så grillande vi själva och tog en sväng förbi Stora hästvattnet i Stenungsund för att pappa var tvungen att se hur bilen gick att köra träng med.. haha! 
 
Och igår (måndag) hängde jag med mamma till IKEA för att jag inte hade något direkt bättre för mig. Köpte hem massvis med doftljus så nu har jag bunkrat upp så de håller till vinter! Idag vaknade jag upp med världens mest svullna och ömmande hals, plus feber till och från. Så där sprack kvällens planer på en mysig grillkväll hemma hos en barndomsvän, kan man ju lugnt säga. Kände mig tvungen att gå ner till allum iallafall och testa vad min kropp klarade av, och för att handla ingefära till en huskur som tydligen skulle vara bra. Men de var inte den mest ultimata idè jag har gjort, så de blev mer eller mindre snabbt in och köpa de, ta den första bussen tillbaka hem och slänga sig på sängen. Så de har jag gjort sedan dess, och druckit de starka ingefärs-tet. Hoppas bli bättre snarast så jag inte behöver ställa in fler roliga grejer som händer i veckan! 
 
Hoppas ni har haft de bra iallafall, vi hörs snart igen! Puss 
 
Bjuder på några bilder från helgen!
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback