Mycket energi

Hellu! Nu har jag fått så himla mycket ny energi att de sprudlar i kroppen. Kanske ska ge bloggen en ny chans då? Ja, självklart! 

De har inte hänt så mycket i mitt liv, bästis har varit borta i London nästan hela veckan och kom hem i torsdags och jag har haft verkliga beslutångest över om jag ska åka till Gotland eller inte. Men efter att jag jobbar så mycket resten av året och ändå fått ihop bra med pengar, och efter mycket pepptalk och uppmuntrande ord att jag kommer bli väl omhändetagen även om jag åker ensam med folket som är där, så bestämde jag mig att jag tar chansen och åker dit! Har skaffat en plats i en bil som går från Bollebygd fredagen den 2 augusti och på söndagen den 4 augusti börjar hela kalaset. Så hoppas verkligen detta blir bra nu, men tror de. Alla värkar så himla trevliga och om jag bara öppnar mig, och slutar att slutna mig som jag ofta gör, så kanske jag får massvis med nya människor att känna! Även fast jag vet hur grymt nervös jag kommer vara.. men vi hoppas på de bästa! 
 
Idag har jag träffat bästis en stund, vi tog en fika på de franska cafèet i allum och jag kom hem med en supersnygg sommarklänning som jag länge har suktat på! På vägen hem köpte jag två paket jordgubbar, så mums! Nu sitter jag och planerar och pratar med folk som ska till Gotland nu v 32 och försöker lära känna, mycket trevligt folk som ska dit!

Hoppas ni haft en bra dag och kväll, puss 
 
Bjuder en bild på mig & Annie från vårt Gotlands-besök i våras, och hoppas att hon blir frisk från hjärnskakning snarast så vi kan träffas! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback