Nervösiteten börjar träda in..

Go'kväll på er! Mina dagar går så fort så fort.. snart börjar skolan igen! 
 
Igår så hände de inte mycket. Jag sydde ihop min medeltida klänning och passade på att tvätta den, då den var rätt smutsig. De var de jag gjorde igår som var intressant att skriva om. Hörde ni inatt förresten, vilket oväder vi fick över oss och jag, som aldrig annars brukar vakna av åska/regn, vaknade flera gånger och fick ingen riktig ro.. Vädrets makter är stor, den saken är säker! Och idag har jag påbörjat packlistan, vilket blir en lååång lista.. haha. Kanske inte så lång som den i våras när jag skulle vara borta 3 veckor, men låång! De är verkligen mycket som ska med, allt från medeltida kläder till täcke & kudde. Sen ska jag försöka knöka ner allt i min resväska, kommer bli en intressant morgondag imorgon! Har oxå hunnit pressa alla väck på klänningen så den hänger rakt och snyggt, och inte som ett hej-kom-o-hjälp-mig. Var nere i allum med mor oxå och inhandlade de sista som jag ska ha med mig på bilresan dit, tar ca 6 timmar o sen 3,5 timme med båt över till Visby. Något roligt måste jag få underhålla mig med.

Imorgon börjar jag packa i allt i väskan, och kl 17:30 tar jag bussen till Landvetter där jag ska bli upphämtad. Ska även försöka hinna med en träff med bästis emellan all packning och stress. Men de kommer nog bli super detta, är sååå taggad för denna veckan och kommer träffa hur många schyssta och trevliga människor som helst! Ska oxå försöka få in blogg-appen i fånen så jag kan uppdatera er när jag är där. Vi får se om jag lyckas, Ni hör av mig imorgon innan jag åker, vi hörs då. Puss 
 
 

Två bilder från min gamla hund Vicke, som skulle fylla 10 år igår. Sov sött, min fina 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback