Ny hårfärg

Go'morgon på er! Är de bara jag som känner att de börjar bli VARMARE? Helt jävla underbart, efter så mycket regn och äckel kallt.. 
 
De senaste dagarna har inte sett så speciella ut, händer inte så mycket i mitt liv nu kan man säga.. utan jag mest chillar runt och gör de som passar för stunden, haha. Igår var jag hos frissören och fick i ny färg och topparna klippta. Färgen blev mörkbrun med röda nyanser i botten, så nöjd! Färgade och klippte oxå hos en billigare frissör denna gång, då hon som jag brukar klippa hos och klipper/färger såå bra, tar dubbelt så mycket. Så henne går jag till max 2 ggr/år ;) 
Sen färgade jag oxå ögonbrynen, men de blev jättefult och misslyckat så måste ner till allum och hitta någon bryn-penna som jag kan fixa till med. Senare i eftermiddag ska jag till Onsala och träffa Josse, stannar där tills fredag och i helgen ska jag nog vara med bästis och äta gott. Jupp, så får de bli! 

Hoppas ni får roliga dagar framöver tills vi ses igen. Puss 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback