Skogsstig, ang bloggens framtid osv

Go'dag på er!

Tänkte bara uppdatera er lite, igår så kom min mor & mormor hem från sin norge-resa och jag slipper prata med mig själv när jag känner mig ensam, woopaa! Haha man blir lite skadad när man inte har någon att prata med i 5 dygn och man är själv varje kväll. Kan nog aldrig klara av att bo helt själv.. haha!

Idag så har jag och mor hade en proemnix ner till allum för handling, De blåste storm igår så jag orkade inte gå ner, utan gick en sväng i skogen för att få lite motion och där det var lä. Hittade en skogsstig som gick genom åar, över stockar och stenar. Dock höll jag inte på att hitta ut sen, men de löste sig de oxå! Funderar om jag ska gå den nu igen, för att få lite motion! Men först måste jag packa, då jag har gått med på att åka husbil med pappa i helgen, så ska packa ner lite saker jag kan behöva. Aja, vi får se hur de blir!
 
Ang bloggens framtid, så vet jag inte riktigt om jag kommer hålla den uppdaterad så mycket länge till. För de första så känns de tråkigt när jag tappar läsare (de är iof inte så konstigt) men har tappat mer och mer sen våras, och för att jag inte orkar lägga energi på något jag för tillfället tycker är ganska tråkigt. Vi får se hur det blir med de, för nu uppdaterar jag ca 3-4 inlägg i veckan. 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback