superhärlig kväll

Go'kväll på er! Hoppas er dag och kväll har varit fantastisk, de har min sagt allt varit. 
 
Började dock min morgon kl 08:00, huur trött som helst eftersom jag envisades att vara uppe till 01:45 och göra klart en video till en gycklargrupp. Så efter några timmars sömn släpade jag mig upp, tog på mig kläder snabbt och åt lite frukost innan jag begav mig till bussen, nästa stopp var Liseberg där jag & malin hämtade biljetter till kvällens Lotta på Liseberg. När jag kom hem vid 12-tiden så hann jag köpa med mig jordgubbar på vägen hem och la mig ute i solen några timmar för att bli lite mer brun och samla mycket D-vitamin inför den kommande mörka och kalla vintern. De blev dock för varmt, så låg där ute i omgångar och gick in för att svalka mig i omgångar, haha! Men har redan börjat se resultat av min "brunhet" ;) 
Vid 17:50 tog jag och Malin bussen in till Göteborg, köpte med oss en dricka och lite godis innan vi tog oss in till våra platser på Liseberg. Lite senare kom även Lisa in för att njuta av draget som vi gjorde! De var fullt drag med allt från 90-talets Style till dagens flickidoler, såsom David Lindgren och Anton Edwald. Många bra allsångs låtar oxå och min favorit var heltklart Maia Hirasawa, vilken otrolig röst hon besitter! Hon kan verkligen sjunga, den saken är säker! Bilder kommer upp i ett annat inlägg.
 
Denna veckan ser inte så märkvärdig ut. 
Tisdag: slappdag, ska ringa en tjej som jag ska till Gotland med. Annars inget planerat. 
Onsdag: träffa bästa & ev mini-kryssning till marstrand.
Torsdag: Träffa bästa och en fika med H*n på eftermiddagen.
Fredag-Söndag: Träffa pappa?
 
Nu ska jag strax sova, nattinatti! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback