Upp på hästryggen igen

Go'dag på er! Nu har ÄNTLIGEN sommaren kommit och värmen, HUR GLAD?! 
 
I förrgår & igår så var jag hos Jossan i Onsala, åt gott, pratade massor och red ut en sväng på en fjompig Rosa-Ko och Jacken. Rosa var spänd, jobbig och allmänt stoig.. testade mig gjorde hon oxå massor, men slappnade av lite i slutet av ridpasset. På eftermiddagen åkte jag hem och var väl hemma vid 18:30-tiden. 
 
Idag och fram till onsdag så är min mor & mormor ute på en tripp till Norge och jag är ensam hemma. Typ forever alone, haha! men jag ska vara med bästis idag, o ikväll kanske jag åker med pappa till båten och är där under resten av helgen, på måndag är de lotta och på tisdag ska jag nog ta en fika i stan med en saknad vän. Japp, kommer ha fullt upp! Om jag känner mig ensam, så är de bara att gå över vägen så är jag hos bästis eller åka till pappa för där inne är de folk hela tiden. Men bra träning för vuxenlivet iallafall! 

Nu har jag tagit en dusch, ska smsa bästis sen och vi ska iväg till hagen och hälsa på världens finaste Wässla. Sen kanske lite shopping, vemvet? Nu ska jag lägga mig i solen en stund till, med bra musik på! Puss 
 
Bild från gårdagen!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback