Utflykt till Marstrand, fika i stan & ut i skärgården

Go'kväll på er! De har gått några dagar sen vi senast hördes, fast jag haft tid att skriva så har de inte funnits så mycket att skriva om, faktist. 

I onsdags var jag ju iväg på dagsutflykten till Marstrand. Dock så var de inte alls kul, resturangen hade endast en maträtt att bjuda på, vilket inte alls var någon i min smak och jag var inte alls på humör, de låg mycket ångest-känslor i allting som gjorde att mitt humör låg nere i botten. Men vädret var iallafall på vår sida, för att vara possitiv! På kvällen hade jag filmkväll med mig själv, tänkte igenom allting och somnade med en god känsla, vilket var väldigt bra att inte vakna upp med samma ångest-känslor morgonen efter! 
 
Igår, torsdags, så hade jag först bestämt en träff med bästis. Vi tog en promenix ner till allum, då jag behövde handla, och sen tog vi yttligare en kort promenix runt dammen och bara pratade. Vid 17 tiden åkte jag in till stan för en träff med en vän. Bra känsla, tror detta kan sluta riktigt bra!
 
Idag, fredag, har jag inte gjort något vettigt alls. Eller jag hjälpte mor en stund med maten och gick ner med soppor, dvs inget intressant. Annars så har jag städat mitt rum, och tagit fram nya doftljus så nu luktar mitt rum supergott när jag nu har tänt dom! 

Imorgon ska jag och min vän Lisa åka ut i skärgården, till någon mysig ö och bara finnas, prata och umgås. Länge sedan bara vi träffades så de ska bli mysigt! Kanske tar någon bit mat, och lite glass. Vi får se helt enkelt! Annars i helgen har jag inte direkt något spikat. Tänkte ringa min far och fråga om vi kan ses, han är nog i båten så kanske tar en sväng upp dit och är där. Sen fyller min bror år på tisdag, så kanske borde köpa en present till honom oxå. Vad en 4-åring vill ha, är den stora frågan.. men jag hittar nog något! Ska eventuellt vara med bästavän oxå, kanske en sväng i stan då de var länge sedan vi var där. Vi gör spontana grejer, helt enkelt! 

Nu ska jag avsluta min kväll med en film och bara mys, rensa mina tankar och hoppas på allt possivit! Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback