22/3

Go'kväll på er! Idag är de fredag, så jäkla härligt må jag säga! Älskar verkligen fredagar, teorilektioner som går rätt snabbt, slutar tidigt OCH får åka hem. UNDERBART ♥ 
Hade Håkan i öronen hela vägen hem, så mycket styrka, insperation och kärlek han ger mig, finner inga ord hur mycket man kan älska någon man inte har träffat eller känner.. 
Min kväll har jag spenderat i soffan, med min soffpotatis till favorit vovve, Bulldogg-Hädda. Så har druckit Chai-te och haft 30 kilo Bulldogg i knät, urmysigt! Nu har hon dock gått hem.. så nu har jag ingen mysig bulldogg att pussa på.. men jag överlever nog! Annars så tog jag en härlig, lång och mysig dusch direkt när jag kom hem, så nu känner jag mig fräsch inför kommande helg. Som kommer bestå av följande:

Lördag: Bästis kommer över en stund, på fika och Chailatte. Plugga en hel del.. så får gå ner till allum o muta mig själv med godis! Kanske photoshoot oxå, till den nya designen? 
Söndag: Åker till pappa (för första gången på 3 månader..) och ser hur de går där. Senaste gången så blev de bara bråk, nu får jag ta itu med mina rädslor och hoppas på de bästa. Massa plugg oxå. 

Om jag ska sammanfatta, så kommer denna helg bestå av massvis med plugg. Som jag skrev förut, så är de sista veckan (går tom torsdag) och vill umgås med 3orna på kvällarna, efter lovet är de 3 veckors praktik och sen ca 1,5 vecka sen är de studenten. Så man måste passa på att göra klart allting nu, och njuta av sista tiden man ser dom, på vääldigt länge iallafall! Ush vad jag kommer sakna vissa av dom, de blir som några familjemedlemmar försvinner.. Och snart är de vår tur.. Nä får inte tänka så! Nu ska jag njuta som bara den, sista året med mina fina vänner på Strömma, som har givit mig så himla mycket ♥ ♥ ♥ 
 
Nu ska jag lägga mig o se en bra film, ha en fortsatt bra fredagskväll. Puss 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback