24/3

Gomorgon på er! Klockan börjar närma sig 12, och jag har redan varit vaken i 3-4 timmar. Kan verkligen inte sova länge längre.. haha ett tecken att man börjar bli gammal? ;) 
Nä, idag har jag lovat pappa att följa med honom till båten, i detta kalla väder. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på.. men haha! Jag kommer iallafall överleva, ska plugga så har iallafall de uppskrivet! Annars vet man inte riktigt vad som händer idag. Imorgon är de iallafall psykologen, skola och sist ridning. Får se hur Juan går imorgon då, kanske ännu mer spänd eller lite mindre? De återstår helt o se, jag längtar inte till de iallafall.. de är en sak som är säkert! 
 
Nä, nu får jag väl ja gå o fixa en smoothie som jag kan dricka i bilen påväg upp. Puss så hörs vi senare eller imorgon! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback