30/3

Go'kväll på er! Ni fick en liten uppdatering med bilder från dagen. Dock så är min kamera halvt paj och går inte att zooma med längre. Så att köpa ett nytt kamerahus står på listan snarast! Helst innan vi åker till Gotland, men vi får se hur mycket pengar jag hinner få ihop. Ikväll har jag endast kollat tv, sovit en timme i soffan och fikat. Så de har varit lugn, som alltid i mitt liv på helgerna ;) 

Imån tar jag bussen upp till Lysekil, där pappa väntar med båten och ska tillbringa dagen med honom där. Sen åker jag hem på kvällen, får se om jag åker till mamma eller pappa då. Och nu avslutar jag min påskafton med sista avsnittet av Game of thrones, och väntar ivrigt på tredje säsongen som ska börja sändas på C-more i april!! 

Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback