6/3

Hey på er! Förlåt för ingen mer uppdatering igår, de blev inte riktigt som jag tänkt mig.. hehe. Skulle egentligen ta de lugn igår hela dagen, meeen riktigt så blev de inte! Efter mina 2,5 timme i stallet, så levde jag rövare med dom bästa och landade inte i sängen förän 23-tiden. Så där var de tack o hej för den lugna kvällen.. vaknade dock upp rätt så pigg, trotts allt!
Nu har jag haft mina 3 förmiddagslektioner och ska ha ridning två timmarr och engelska sist, sen slutar jag för dagen! 
 
Efter skolan drar jag, Emma, Annie & ev Hanna in till Göteborg, dricker Chai-latte (som jag kan döda för att få nu!!), går på resturang och dricker gott! Emma fyllde ju 18 år häromdan o vi kunde inte komma på festen, så vi firar henne nu istället med godmat och dryck :) 

Vi får helt enkelt se vad klockan blir och om de blir någon mer uppdatering, Puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback