8/3

Hey på er! Idag är de fredag, fredag, fredag, och så jag har längtat till fredag! Veckorna går så fort så fort just nu, hinner knappt med mitt liv längre. Igår var jag i stallet någon timme och fotade när Emma, Annie & Vendela red sina små pållehästar. Sen efter kvällsfikan så var jag med ettorna och landade i sängen vid 23:30 tiden. De var dock mycket stök och skrik så somnade inte förän sent, så imorse vaknade jag upp död!
Har iallafall klarat mig denna dag, med två timmar Majvor (lämnade in uppgiften i tid för än gångsskull!!) och haft en timme Svenska och en timme Engelska. Innan lunch var jag hos kuratorn en timme, och fick en helt annat inblick på livet. Varför låter jag, dom som får mig att må dåligt, styra mitt liv och mina känslor? Jag har aldrig tänkt de sättet som hon fick mig att tänka på idag. Så de blev många känslor som kom ut. Från och med nu, låter jag Aldrig någon styra mitt liv! 


Slutade min sista lektion nu, 14:30 och ska ta bussen hem nu 15:11. Kanske bäst att packa och sen lämna tillbaka lånenyckeln? Och städa vore oxå bra.. Vi får se hur långt jag hinner. 
Vi hörs hemma sen!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback