De små stunderna..

Go'morgon på er! Igår spenderade jag min kväll genom mysig pratkväll med mina bästa. De var inget direkt roligt som hände, så vi körde på en pratkväll som varande i några timmar. Ramlade i sängen vid 00-tiden, så morgonen var tuff.. haha men de får man ta! Älskar verkligen de små stunder, då man bara kan sitta och prata om allting mellan himmel och jord. Några treor var oxå där, inte så ofta man ser dom, då dom bor på andra sidan men ikväll hade några tagit sig till storgår'n! Så de var myspys, och snart är de deras student.. och vad jag kommer sakna några av dom.. då blir vi älst och ush o fy, haha nä men de blir väl bra tror jag!
 
Nu har jag nyss kommit in från frukosten, dock mår ja inte direkt prima, men satt och var social iallafall. Idag har jag lektioner till 14:30, två prov och ett utvecklingssamtal efter Häst vid hand-provet. Och nu ska ja klä på mig och sen kila iväg till kuratorn.

Puss på er & ha en bra dag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback