Earth Hour

Go'kväll på er! Hoppas er lördag har varit bra, de har iallafall min varit! Om man tar bort allt äckligt pluggande, som jag absolut inte orkar fär fem öre.. haha! Menmen, livet är inte till för att välja bort saker. Så är det bara! Så de var helt enkelt bara bita ihop och få saken ur värden, vilket jag har gjort idag. Har skickat in två arbeten, så nu har jag bara prov-pluggning som jag ska göra imorgon om pappa tvingar med mig upp till båten. Då har jag iallafall något att göra, haha! 
Annars så var jag i allum med mami vid 12 tiden. Köpte hem lite påskfint, bla några söta kaniner med dinglade ben, en blomma och nya påskägg och fjädrar som jag nu har i riset! Så nu har jag oxå fått "påskfeeling".. haha! Och vid 18 tiden, så träffade jag bästis och vi tog en photoshoot med systemisen, som tog så fina bilder idag så de finns inte. Ljuset var sådär perfekt, inte för ljust så bilderna blir mer eller mindre svarta, utan sådär lagom ljust. Och så blåste de inte stormvarning, så man kunde faktist känna hur den värme. Massa mysigt! Vi gick en vända i skogen oxå, där vi plockade hem påskris. 
Nu ikväll har jag varit duktig, och varit med på Earth Hour. Eller lättare sagt, jag tvingade familjen att släcka ner allt och vi satt och spelade spel hela timmen och drack te. Rätt mysigt faktist! Så nu har jag grejat med bloggen. Gjorde en tillfällig header, och uppdaterade infotexten. Tänkte försöka klura ut hur man byter bild nu oxå.. hm.. Fast de löser jag nog imorgon, för nu väntar en film och sova. 

Puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback