En dag på havet

Go'kväll på er! Man får såå mycket energi och glädje när man ser hur soligt och varmt de är, vårkänslor kanske? Min dag började vid 8, och vid 9 tog jag bussen mot Göteborg för att hinna med 841 mot Lysekil som gick vid 10:15. De var dock en väldigt dryg och seg bussresa, men med musik så går allting så mycket bättre. Vid 12 var jag på stationen och pappa kom in med båten strax efter. Soligt, inte så blåsigt och varmt. Underbart! Älskart, säger jag. Vid 14 kom dykarna och vi gick ut för att hitta ett bra ställe att dyka på. Dock var de rätt så bra sjö, men vi hittade en udde där de var lugnt och stillsamt. Var tillbaka vid 16 tiden igen, innan vi la till vid hamnen så kollade vi till kräfttinorna som ligger ute. Där i låg allting förutom hummer och kräftor.. haha!

Kom hem nu vid 21 tiden, hungrig och trött. De gungar fortfarande under fötterna.. haha, skadad? ;) Nä nu ska jag avsluta min kväll med någon bra film. Vi hörs mer imån och då blire bilder!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback