Ensamtid med RosaKosa ♥

Hey på er! Min dag och kväll blev inte riktigt som planerat. Kuratorn hade mycket att göra, så jag fick en ny tid imorgon kl 08:20. Så får se om hon har tid för mig då! Provet gick käpprätt åt helvete så hejdå Mattebetyg säger jag.. Och kände att jag behövde lite ensamtid, bara jag och hästen. Så vi tog en promenix på ca 20 min innan vi gick tillbaka till stallet igen. Så har stått och pysslat om henne och gjorde en ordentlig mockning, då hon hade grisat ner som fan.. så hon fick en ny bal med spån! Så nu har hon de mysigt inför natten. Känner mig helt slut i huvudet efter denna veckans & helgens plugg, plugg o plugg.. Nu ska jag spendera resten av min kväll med mina fina vänner, som alltid får mig att må så himla bra 
 
RosaKosa 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback