Fin besök

Go'kväll på er! Väldigt dålig uppdatering idag, trotts att jag inte gjort något speciellt. Gick upp tidigt, la in en maskin tvätt. 12 tog jag o bästis oss upp till Furulund för att hämta ut mitt paket med grejer från Myone, vinter ridhanskar, uppblåsbara "stövelfromare" som är bra att ha med sig till sindarve osv. Sen tog vi oss hem och sen dess har jag inte gjort mycket. Var ute en stund med mamma och vid 17-tiden kom kusinen, åt middag, prat och sen resten tv-kväll. Så egentligen har jag haft tid att uppdatera, har dock inte haft lusten till de ;)

Nu sitter jag i mitt rum, och myser med doftljus och YOHIO's nya album, kärlek ♥ 
Tänkte göra ett inlägg om tips, tankar osv om att acceptera sig själv. 
 
Go'natt och pusspuss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback