finaste praktiken väntar

Go'kväll på er! Kom hem vid 15:30 tiden, totalt slut i huvudet efter så mycket tankar. Nu är de iallafall en månad av frihet, på en helt underbar praktik på finaste Gotland. Ska bli så underbart att åka dit och få tillbringa tre veckor där tillsammans med Annie och rida massa fjordingar. Längtar ihjäl mig 
Mötte iallafall upp mamma i allum, handlade lite inför kommande dagar och ska imorgon göra en egen Granola-müsli gjort på massa nyttigheter, ska bli intressant och se vad jag kan hitta på ;) 
Ska ev upp till Furulund med bästavän och hämta mitt paket, de jag beställde från MyOne till Gotland! Sen på kvällen så får vi finbesök, min älsta kusin från Stockholm kommer och hälsar på under påsken. De blir trevligt!
 
Annars har jag bara slappat, tagit igen mig och packat upp lite. Imorgon ska oxå de första lassen tvätt tvättas.. de blir många lassar nu när inprincip allting är hemma.. haha! Nu ska jag avsluta min kväll med sista avsnittet av Familjen Annorlunda och sen kanske en film om jag orkar. Puss 
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback